Domů Zprávy Hledáte efektivní propagaci? Trendy dárkové předměty vyjdou i na několik korun

Hledáte efektivní propagaci? Trendy dárkové předměty vyjdou i na několik korun

379
0
Sdílejte

Být vidět v záplavě konkurence se může zdát složité a velmi nákladné. Při tom však existují jednoduchá a nákladově přijatelná řešení, která vás od ostatních odliší. Řeč je o atraktivních dárkových předmětech, na které lze jednoduše natisknout vaše logo, název společnosti či webovou adresu.

Klasické dárkové předměty zná každý z nás. Většinou se nám do ruky dostanou jednoduché propisky s logem společnosti. Jde o velmi levný reklamní předmět vhodný pro rozdávání širokému okruhu lidí. Díky velmi nízkým nákladům je sice vysoce efektivní, ale zároveň také neoriginální, používá jej prakticky každá firma.

Trendy dárkové předměty

Trh s reklamními předměty však nespí. Nabídka se stále rozšiřuje o novinky, které čekají, až je firmy objeví. Jednou z nich je například praktická USB lampička, kterou ocení každý člověk, jež někdy potřeboval s notebookem pracovat v noci.

Velmi levným a zvláště pro mladou generaci atraktivním dárkovým předmětem jsou plastové brýle pro virtuální realitu. Děti i sportovci pak ocení skládací lahev na vodu či jinou tekutinu, kterou lze samozřejmě používat opakovaně a šetřit tak životní prostředí.

Dárkové předměty pro zdraví

Za pozornost rovněž stojí dárkové předměty, které pomáhají posílit či dokonce zachránit zdraví. Z novinek můžeme jmenovat například posilovač ruky nebo dýchací masku, která je složena v přívěsku na klíče. Pokud by bylo potřeba poskytnout člověku v okolí první pomoc, tento dárkový předmět bude doslova k nezaplacení.

Na všechny zmíněné dárkové předměty lze umístit vaše logo, název společnosti či jakékoli jiné informace si budete přát. Následně je můžete darovat svým zákazníkům či zaměstnancům. Pokud vás některý z představených produktů zaujal, neváhejte kontaktovat specialisty ze společnosti Propaq. V nabídce mají více než 15.000 dárkových předmětů a rádi vám poradí s výběrem.

MetSo on Facebook
  • 1
    Share