Home Zprávy Hubnout je snadné. Stačí jen vědět jak na to

Hubnout je snadné. Stačí jen vědět jak na to

135
1
SHARE
Dostatek pohybu

Žijeme v době plné možností a výdobytků moderních technologií, které nám usnadňují život. Tato doba si na nás ale neklade nijak nízké nároky. A to ať už se to týká třídění informací, zabezpečení rodiny, nebo takové základní věci, jako je udělat si čas na sebe samotného.  A ruku na srdce, kdo z nás se zvládá zdravě stravovat nebo hýbat tak, jak by skutečně chtěl? Pojďme si společně říct pár tipů, jak co nejefektivněji nastartovat svůj zdravý životní styl a vylepšit svoji postavu.

 Výběr vhodných potravin

Dodržovat zásady zdravého stravování nic nestojí, přitom jde o ten hlavní aspekt, jak si získat nebo si udržet vaši vysněnou postavu. Díky správnému stravování budete mít přes den také více energie a cítit se dobře.

Není to žádná alchymie ani jiná věda. Ve skutečnosti se jedná pouze o jednoduchý návyk. Na začátku je vždy výběr vhodných potravin. Určitě tušíte, že vaše strava by měla obsahovat především ovoce a zeleninu, které Češi jedí na evropské poměry velmi málo, dále pak kvalitní libové maso (ryby, králík, hovězí, apod.), obiloviny a cereálie, výrobky z mléka a nesmí chybět ani zdravé rostlinné tuky. Důležitý je i pitný režim. Pijte raději vodu nebo čaj, než slazené minerálky a limonády. Sůl, bílý cukr i potraviny obsahující obávaná „éčka“ je dobré omezit minimum.Stačí sivytvořit ty správné stravovací návyky a výsledek vás překvapí!

Dostatek pohybu

Dostatek pohybu

Pravidelný pohyb je neméně důležitý pro naší fyzickou i psychickou pohodu. Nemusíte hned běhat kilometry a pak dalších několik dní litovat, že jste do toho šli. Naopak, začněte zlehka něčím, co vás baví. Ať už to jsou procházky se psem, tanec, jóga nebo obyčejná jízda na kole do práce, je dobré si najít takovou činnost, kterou vydržíme dělat pravidelně po dlouhou dobu. Pravidelný pohyb je totiž pro tělo to nejdůležitější, a to v jakékoliv formě. S přibývající fyzickou kondicí pak můžete zapojit také protahování, aerobní posilování a podobné aktivity, které pomohou vytvarovat vaši postavu tak, jak si přejete.

Vhodná zdravá výživa a pravidelný pohyb, to je spojení, které přináší výsledky.

poh

Jezte pravidelně pestrou stravu

Skladbu naší stravy je poté třeba udržovat pestrou a vyváženou, aby tělo mělo dostatek vitamínů a minerálů, ale také například vlákniny. Vyváženost živin a pravidelnost, ve které je naše tělo přijímá, je neméně důležitým faktorem úspěchu. Ať už tedy cvičíte aktivně, nebo rekreačně, neuděláte chybu, pokud do svého jídelníčku zařadíte také sportovní výživu, která dodá vašemu tělu všechny potřebné látky, které jsou nezbytné pro svalovou regeneraci, kloubní výživu a podobně.

Najděte si zdravé a chutné potraviny

Nutriční terapeutové a dietologové se shodují, že když se jejich klienti rozhodnou jíst zdravěji, nejčastěji jsou překvapeni, že zdravé jídlo je nejen chutnější, ale také, že jejich výdaje za jídlo rapidně nestouply, ba naopak. Rozhodně se tak nemusíte bát, že by vám nechutnalo. Receptů na chutné zdravé jídlo je mnoho. Kvalitní zdravé i dietní potraviny pak najdete například na webu zabývajícím se zdravou a sportovní výživou e-vyziva.cz.

Sdílejte své nadšení

Když se člověk rozhodne pro změnu, nikdy není dobré, když je na to úplně sám. Rozhodně to ale neznamená, že musíte nutit svoji rodinu nebo přátelé, aby jedli to co vy. Stačí se rozhlédnout ve svém okolí nebo na internetu a naleznete spoustu lidí, kteří mají společný zájem jako vy. S nimi poté sdílejte zkušenosti, tipy na zdravé potraviny a dodávejte si podporu navzájem.

 

Přejeme mnoho úspěchů a shozených kil!

 

 

MetSo on Facebook
  • 1
    Share